Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Here we go!

Av Sofie Lundberg - 23 februari 2014 20:53

Hejhej!

Så nu ska vi ge det här ett försök! Så kan ju börja med att berätta lite om mig själv. Är en flicka på 25 år och bor i Oskarshamn, jobbar som undersköterka inom psyk och missbruk. Har nyligen träffat mannen mitt liv och vi ska nu flytta in i världens mysigaste två. Så denna blogg kommer handla mycket om hur jag kommer inreda den och vilka små pyssel jag kommer styra med. 

Gillar ju även att baka och laga mat så kommer väl komma upp en hel del recept och fina matbilder. 

Och självklart en hel del vardags prat med om livet i allmänhet. 


Får väl lägg upp en börjar bild på min kärlek


 


Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Lundberg - 11 mars 2014 19:28

Nu är flytten överstökad och jag och min sambo bor nu äntligen för oss själva:) Har varit så kul att få inreda, pyssla och bara göra allt som jag vill ha det! Har som tur världens bästa kärlek som låter mig styra som jag vill.    Har även varit...

Av Sofie Lundberg - 24 februari 2014 12:56

Då var det måndag igen då. Helgerna går alldeles för snabbt!  Denna helg blev lugn då jag inte varit så pigg på senaste tiden. Fredagen var det ryggläge i sängen hela dagen och lördagen blev det en snabbis till Kalmar för lite kalas. Hittade mig en...

Av Sofie Lundberg - 23 februari 2014 22:00

Det har försvunnit många av mina timmar på blocket dom senaste månaderna. Av anledningen att jag också kärlek i stort sätt äger noll möbler sedan innan av olika anledningar. Har gjort en hel del fynd måste jag säga. Efter en hel del slipning, målni...

Presentation


Är en tjej på 25 år. Detta handlar om mitt liv med min kärlek, inredning och små pyssel. Självklart om matlagning och bakning som är min stora passion. Hoppas ni gillar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards